Powered By Blogger

Monday 7 July 2014




ZIZAN RAZAK - COBAAN


*Jangan takut jangan lari itu semua cobaan...

 Apa...lu nak tumbuk muka gua....lebih baik lu tumbuk belacan

 Kalau gua tumbuk muke lu...memang  takde can

 Lu akan jadi Jackie Chan...Ha ha ha


(ulang*) x2

Jangan main kutip

Jangan main potong

Cakap besar aku bukan bual omong kosong


Hebat aku handal

Tawan satu kampung

Baru nak berjinak

Kita jinak kan TAILONG....


Mana Malik

Malik belum balik

Bila dia balik bawa jumpa Diyana Halik


Tapi CHILL,bukan cakap pasal kuchil (salut sama general)

Jangan ganggu dia pencil


Budak baru naik banyak lupa asal usul

Acah-acah berani bila ajak dia bacul

Sibuk jaga jamu kontroversi macam tunggul (co co co cobaan

Masih aku terunggul


chorus:

Tak lari tak takut jumpa maut aku sambut

Tak lari tak takut takde hati takde perut

Sudah tiba sudah parah

Takut takkan ku nak takut


Tak takut takkan ku nak takut x4

(ulang *)


Kau main gila aku sengat labah-labah

Hidup tepi sampah baru kau gelabah

Baru tahu malu baru muhasabah

Nak terkial cari kaabah


Blah menyampah dengan penakut

Jadi aku sering dekat dengan maut

Sampan aku ckup gagah untuk belah laut

Pada dahan pohon jati aku kaut


Jangan seram gadis geram

dendam peram hidup nak tenteram

Kena pandai minum air sambil selam (co co co cobaan)

ASSALAM...



(Ulang chorus)

Tak takut takkan ku nak takut x4

(Ulang *)

F A D I L

Sebut namaku bergegar satu kl

Sebelum kau jupa ku untuk mencabar

Khatamkan dulu rukun yang aku ajar.


Satu..biar jahat asal selamat

Dua...Biar bongkak asal taat

Tiga..Biar setia

Empat..Biar bijak

Lima..Biar untung rezeki terpijak

Enam..Kuat kuasakan hormat letakkan di luhur

Tujuh..Jangan berhenti selagi belum uzur

Kalau ajal ditakdirkan engkau tersungkur,lapan ( co co co cobaan )


(Ulang chorus)

Tak takut takkan ku nak takut x 4

(Ulang *)

Dan lu apahal pulak

Lu nak bergaduh dengan gua

Lu silap besar

Lu akan rasa kerdil bila gua hadir


ABANG LONG FADIL...











No comments:

Post a Comment